torsdag 21 mars 2024

Nya inlägg efter ett decennium av tystnad...

Umåker trail 2016
Det här är första inlägget på nästan tio år. Namnet på bloggen, essentials, gör ju att jag kan skriva om nästan vad om helst så länge jag tycker det känns viktigt. 

Min plan är att försöka skriva lite om löpning, inte om hur man blir snabbast utan snarare vad man kan tänka på om man vill börja springa eller letar efter argument att fortsätta med det. Som ni ser har jag lagt till en bild från förra decenniet, nästan åtta år gammal - så såg jag ut på den tiden... Får återkomma till löpstil, utrustning och annat i senare inlägg :)

Jag tänker att jag försöker skriva om sånt som jag hade velat läsa på en blogg för 20 år sen och förhoppningsvis finns det någon som kan ha nytta av det. Det känns också roligt att försöka sammanfatta mina tankar kring löpning och vad det betyder för mig.
 
Som vanligt skriver jag i första hand för mig själv, men det vore naturligtvis jätteroligt om det kunde inspirera någon annan att börja/fortsätta med löpning.

Och vem vet - det kanske dyker upp en del inlägg om annat också :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar